Під егідою Асамблеї, надрукований навчальний посібник!

Під егідою Асамблеї, надрукований навчальний посібник «Формирование инструментов маркетинга в публичном управлении», авторів Є.О. Романенко, І.В. Чаплай.

У навчальному посібнику викладено теоретичні та методологічні основи інструментів маркетингу в публічному управлінні. Охарактеризовано основні прийоми і умови їх формування для отримання конкурентних переваг в реалізації стратегій і вирішенні проблем в діяльності органів державної влади.

Лаконічність і доступність викладеного матеріалу дозволяє рекомендувати посібник студентам вузів, що вивчають маркетинг, керівникам та персоналу державних і комерційних організацій, всім тим, хто цікавиться процесами оптимізації взаємодії органів державної влади та громадськості.

З посібником можна ознайомитися за посиланням: https://www.ljubljuknigi.ru/store/ru/book/%D0%A4%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%B0%D0%B2%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B8/isbn/978-3-659-96301-8